środa, 4 grudnia 2013

DAX COSMETICS, PERFECTA BEAUTY MASK, KOKTAJLOWA MASECZKA S.O.S. NA TWARZ I POD OCZY - ROZŚWIETLAJĄCA

Witajcie!
Skusiłam się jakiś czas temu na koktajlową maseczkę S.O.S. na twarz i pod oczy, marki Perfecta. Jest to maseczka rozświetlająca do cery zmęczonej i niedotlenionej. Widziałam ją tylko w Biedronkach, wcześniej nigdy się z nią nie spotkałam dlatego też postanowiłam ją wypróbować.

INFORMACJE PODSTAWOWE
  • Marka: DAX COSMETICS, Perfecta
  • Pojemność: 10 ml
  • Cena: 3,50 zł
  • Rodzaj maseczki: rozświetlająca
  • Typ cery: zmęczona i niedotleniona
  • Skład: Aqua, Hydrogenated Poly-1-Decene, Glycerin, Carbomer, Imperata Cylindrica Root Extract, PEG-8, Hyaluronic Acid, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica, Acetyl Heptapeptide-9, Colloidal Gold, Mica, CI 77891, Tin Oxide, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Ceteareth-25, Ceteareth-20, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Disodium EDTA, BHA, Parfum 
OBIETNICE PRODUCENTA
Maseczka błyskawicznie odświeżająca cerę, polecana do szybkiej regeneracji skóry z oznakami zmęczenia, stresu i niedotlenienia, bez ograniczenia wieku. Idealna jako S.O.S. przed wyjściem. Zawiera, czyste, 24-karatowe złoto, które rewelacyjnie odmładza niwelując zmarszczki i oznaki wiotczenia. Kwas hialuronowy i roślinna gliceryna silnie nawilżają zapewniając skórze zdrowy koloryt i dobrą kondycję przez wiele godzin. Ponadto wypełniacz zmarszczek 3D natychmiastowo wygładza wszelkie niedoskonałości, a rozświetlające mikropigmenty odżywiają cerę maskując cienie i oznaki zmęczenia.

SPOSÓB UŻYCIA
Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy i wokół oczu. Nie zmywać. Po około 10-15 minutach można wykonać makijaż. Maseczkę stosować tak często, jak potrzeba.

EFEKT PO APLIKACJI


MOJA OPINIA

1. OKOLICE POD OCZAMI
Zdjęcia wykonałam po nałożeniu maseczki rano, 5 minut po wstaniu z łóżka. Jako, że jest to maseczka przeznaczona również pod oczy, chciałam sprawdzić czy poradzi sobie z poranną opuchlizną. Muszę przyznać, że z samą opuchlizną pod oczami sobie nie poradziła (20 minut od aplikacji), dlatego też radzę Wam nakładać pod nią cieniutką warstwę kremu pod oczy, który pomaga Wam w takich przypadkach.

2. APLIKACJA
Maseczka ma konsystencję lekkiego kremu na dzień, szybko się wchłania, ale uwaga - nałożona grubiej lubi się rolować!

3. ROZŚWIETLENIE
Jeśli chodzi o rozświetlenie twarzy to rzeczywiście (jak możecie zobaczyć na zdjęciach) twarz wygląda jak po nałożeniu sporej ilości podkładu Wake me up! Pod światło widać drobinki złota, ładnie też światło odbija. Nie jest to jednak rozświetlenie wynikające z jakiegoś dobroczynnego działania składników aktywnych, tak jak napisał producent - jej działanie to małe S.O.S., doraźne i sztuczne.

4. NAWILŻENIE
Jej nawilżenie jest małe, zdecydowanie mniejsze niż moje kremy, które stosuję do porannej pielęgnacji. Nie jestem więc zadowolona z tego punktu ponieważ nie czuję, że moja twarz dostała to, czego jej potrzeba (przypominam, że jestem posiadaczką cery tłustej!) 

5. WYDAJNOŚĆ
Maseczkę kupujemy o pojemności 10 ml. Wystarczy ona aż na pięć aplikacji. No chyba, że z góry zakładacie jej zmycie - wtedy nakładacie znacznie większą ilość i wystarczy na trzy razy. Jeżeli ktoś będzie zadowolony z efektu rozświetlenia, będzie to bardzo dobra inwestycja.

6. SKUTKI UBOCZNE?
Maska nie zapycha, nie powoduje uczuleń, jest delikatna. Niestety dla mojej cery nie nadaje się bezpośrednio pod makijaż, muszę ją po około 30 minutach zmyć. Posiadaczki cery tłustej nie lubią się nadmiernie świecić - stąd moja decyzja. Niemniej jednak zdarzyło mi się nałożyć na nią makijaż i nie było źle - jeśli cera rzeczywiście przeszła sporo poprzedniego dnia i nie wygląda zdrowo, będzie to dobre, doraźne rozwiązanie. 

7. OCENA KOŃCOWA
Ja osobiście więcej do tego produktu nie powrócę, chociaż nie uważam jego zakupu za życiową pomyłkę. Przyjemnie było go przetestować, to zupełnie inny produkt niż stosowałam do tej pory. Lubię maseczki z DAXa, są stosunkowo niedrogie i przyjemnie działają (chociaż cudów same w sobie też nie zrobią). Uważam, że jest to produkt godny uwagi i znajdzie wiele zwolenniczek oraz wiele przeciwniczek. Gdybym mogła coś w nim zmienić to na pewno byłaby to poprawa nawilżenia oraz usunięcie problemu łatwego rolowania. 

Stosowałyście już tę maseczkę? Co o niej sądzicie?
Buziaki,
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz