piątek, 29 marca 2013

ZIAJA MED - KURACJA LIPIDOWA

Witajcie!
Asortyment Ziaji jest ogromny. Jakieś pół roku temu skusiłam się na produkt z serii "klinika zdrowej skóry", potocznie nazywana "Ziają med". Szczególnie zainteresował mnie fizjoderm żel, oczyszczanie i demakijaż przeznaczony dla skóry alergicznej, atopowej oraz wysuszonej. Było to spowodowane znacznym pogorszeniem się mojej cery w okresie wakacyjnym. Niestety produkt ten strasznie ciężko jest znaleźć, musiałam zwiedzić kilka różnych aptek zanim się do niego dobrałam.



INFORMACJE PODSTAWOWE
  • pełna nazwa: Ziaja klinika zdrowej skóry, kuracja lipidowa; fizjoderm żel oczyszczanie, demakijaż
  • cena: 12-14zł
  • pojemność: 200 ml
  • dostępność: produkt trudno dostępny, sprzedawany jedynie w aptekach
  • skład: Skład: Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Sodium Cocoyl Isethionate, PEG-8, Panthoneol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben.
  • obietnice producenta: aktywna, emulsyjna baza myjąca oparta na delikatnych substancjach oczyszczających, nie zawiera mydła i SLS-u, bez kompozycji zapachowej.
    polecany również do demakijażu oczu.
    wskazania: skóra alergiczna, atopowa, wrażliwa na mydło, wysuszona. Polecany również dla mężczyzn.
    efekt med: skutecznie myje i oczyszcza skórę, nie naursza jej naturalnej warstwy ochronnej, nie wysusza naskórka, łagodzi podrażnienia.
  • sposób użycia: nanieść fizjoderm żel na wacik i kolistymi ruchami oczyścić skórę bez użycia wody lub niewielką ilość żelu z wodą umyć skórę
  • informacje dodatkowe: pH naturalne, preparat hypoalergiczny, preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie
  • czas użytkowania: cztery miesiące

MOJA OPINIA
Bardzo długo rozmyślałam nad wystawieniem opinii temu produktowi, zużyłam całe opakowanie, zastanawiałam się jak spisywał się na początku, jak pod koniec użytkowania... Niestety powiem jedno: egzaminu nie zdał. Na początek plusy: pompka! zdecydowanie jest to świetne rozwiązanie, którego brakuje w wielu dobrych produktach. Jednakże to opakowanie nie jest mnie ostatecznie przekonać do użytkowania samego preparatu. Skutecznie usuwa makijaż - powiedziałabym nawet, że potrafi poradzić sobie lepiej niż mój faworyt: płyn micelarny z Ziaji spa. Nie podrażnia okolic oczu. Plus należy się za skład, rzeczywiście nie można mu zbyt wiele zarzucić. Minusy: niestety stosowanie tego produktu nie sprawia, że czujemy jak nasza skóra oddycha, jest świeża i promienna - wręcz przeciwnie: mam wrażenie, że produkt nie oczyścił mojej cery (pomimo tego, że zmywa makijaż...) Nie mogę zgodzić się z zapewnieniem producenta, że łagodzi podrażnienia naszej skóry: nie czuję pogorszenia, nie czuję również poprawy. Po zastosowaniu produktu mam wrażenie, że moja skóra jest delikatnie przesuszona, aczkolwiek nie jest to też nieprzyjemne uczucie ściągnięcia.


Oczywiście produkt mi nie zaszkodził, niemniej jednak przy ówczesnym stanie mojej skóry oczekiwałam polepszenia, usunięcia wszelkich zanieczyszczeń, zapobieganiu powstawania nowych niedoskonałości. Zawiodłam się. Bardzo ważne jest, że żel został przeznaczony do skóry alergicznej, atopowej - która wymaga delikatnych kosmetyków. Jeśli więc macie cerę niezwykle wrażliwą, polecam Wam wypróbowanie tego preparatu. Być może spisze się rewelacyjnie! W przeciwnym razie zakup uważam za nietrafiony.

Ile osób, tyle opinii dlatego proszę o zawarcie głosu w sprawie: czy stosowałyście ten produkt? Co o nim sądzicie? Zapraszam do dyskusji w komentarzach!
Ściskam gorąco,
Malwina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz